all i want to do, is to be here with you

Kom hem ifrån älskling igår, and i can promise you, it was the worst day of my life. Saknar han nåt så extremt mycket, vi har ju trots allt varit tsm i 5 veckor dygnet runt. Som tur är kommer han om..12 dagar! :D
HIHI, jag är glad med han. Han är den enda jag vill ha och behöver :'D YA, menneeee. AH JUSTE! Jag skulle köpt skor igår med, från shock, super söta. MEN SÅKLART SÅ FANNS DOM JU INTE I MIN STORLEK, dom fanns i 36 men inte 37. SÅ, jag ska beställa likadana fast från odium. Dessa då alltså:

VISST ÄR DOM SÖÖÖTAAA?!?!?! :DDDDDD ska beställa dom nu hihi :D
Sen ska jag nog bara ta det lugnt, älskling skulle ringa lite senare! Måste snart göra om bloggen med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0