Ont i mitt bröst.

Alltså...inte mina tatz, utan mellan dom eheh, just too be clear about daaat. Har haft det sen tidigt imorse, vet inte om det har nåt att göra med att jag låg konstigt med armbågen intryckt mot mig, typ. Men det gör väldigt ont i alla fall :( Hoppas det går över snart.

Nåja, har inte gjort så mycket idag, mest suttit och chillat och gosat med kisarna. Thunder (den ena kisen) låg på mig nästan hela natten och morgonen, och ville att jag skulle klappa han när jag skulle sova hih, söte kisen.
Sen ska jag och älskling hem (till älskling), vet inte riktigt vad vi ska göra. Blir antagligen det vanliga, film och mys. Men det passar mig helt utmärkt eftersom jag inte mår så bra.

Här har ni två väldigt vackra bilder på mig och min sötnos ♥

eheh ja


Kommentarer
maja mrs. pölsa norberg

HAHAHAHHAHA SISTA BILDEN... omg ditt face xD!

DOG

2012-01-01 @ 01:28:58
URL: http://majanorberggg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0