if she was away

tjaaaaaaaaa bloggNNNNNNNNNNNNNN, imorn ska jag in till värnamo med mor min för att skaffa leg. Då kan jag äntligen köpa energidricka själv, hahahah typ livets höjdpunkt. Ne, men det är alltid bra att ha leg :D Ikväll så blekte jag håret, det blev väl...helt okej. Lite slitet, men ska nog ändå klippa mig lite. Och så blev det lite gult med, men det går alltid att fixa med lite silverschampoo! :D

åååh, satt och tänkte nu på att jag verkligen ångrar att jag tog ut min navelpiercing. Men det blev ju problem med den, men vill verkligen pierca om den. Men jag får se :D Jag lägger kanske upp bild på håret imorn eller nåt :D

puss!


Kommentarer
Elizabeth

fin blogg , gillar headern! , vart köper du lösögonfransarna? :)

2011-06-28 @ 00:11:20
URL: http://liimpaaaan.blogg.se/
Elizabeth

sv; vsg , okej :D

2011-06-28 @ 09:24:57
URL: http://liimpaaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0