kill me, please

ah alltså, jag har mensvärk. så man bara vill dö litegrann, ja så illa är det. det gör inte ont hela tiden, men det kommer då och då, och då göre ont...som fan. det är nog det värsta med att va tjej, att ha mens och hela det skitet. (haha intressant ämne då...)som tur är, har jag börjat gå på p-piller. så jag slipper mensen ibland. förutom när jag väljer att ta sockerpiller. men nu ska jag sluta prata om mens haha


idag har inte vatt en så bra dag, för att jag har haft ont nästan sen jag vakna. men om man räknar bort det så har det varit en helt okej dag. jag va ju inte i skolan idag heller..ehm..ah. jag saknar älskling jättemycket med, helt sjukt. känns så tomt utan honom, men som tur då så kommer han igen om exakt två veckor. hihi längtar ♥
han kommer även till påsklovet då, som jag nämnde i ett annat inlägg. och dagen innan han åker hem (1 maj, i think), så har vi varit tsm i 6 månader! tänk vad tiden har gått fort! men nu ska jag fortsätta må dåligt haha...åh önskar jag kunde baka kladdkaka...är sugen på chips med..haha aja!

TTYL ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0