18.59

Hejsan, sitter och lyssnar på musik (åh vad jag älskar musik!) och längtar efter mat. Ska nog äta kvällsmat snart, för jag är sugen på mat hihi. Åh, jag är sugen på julmust med, vilket vi inte har :( Idag har jag inte gjort ett piss (som vanligt), vaknade vid halv 2 men gick inte upp förens halv 3, sminkat mig, ätit, suttit vid datorn, tvn och pratat med älskling. Jag måste erkänna att jag saknar att gå upp tidigt på vardagarna och komma hem vid 3, få nåt gjort under den tiden. Syftar såklart på skolan, dock så vill jag inte gå i en klass där bara 1 går och man inte känner henne. Jag vill gå i en riktig klass, där jag kan lära känna folk, eller ha nån jag faktiskt känner där som jag kan umgås med. Men nog tjatat om skolan.

Nu ska jag fortsätta kolla på big bang theory, som för övrigt snart är slut haha :) Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0