Svart kaffe.

Sitter och dricker svart kaffe, för min magggeee, äckligt skit det där asså. Sket i den där 17 dagar saken, kom bara till första dagen sen glömde jag bort det, och då strunta jag i det istället! :)
Tänkte bara blogga lite idag, kände för det, kommer alltså bara blogga när jag känner för det. Orkar aldrig ta kort eller nåt sånt, och då är det inte kul att blogga, såeeeeee ja. Jag och älskling åkte hem till moi i fredags, och han ska stanna till nästa måndag, hihi. På lördag kanske vi ska åka till jönköping, och då ska jag kolla på löshår om vi hinner :D Annars får jag ta det en annan dag. Va och handla igår i stan med mamma och älskling, jag köpte ett par vinterstövlar, foundation, mascara och kajal. Världens sämsta kajal om jag får säga det själv, den kom från H&M iofs, men ändå. Skulle prova den idag, och när jag skulle vässa den så gick den av HELA TIDEN. Så jag fick damp, och använde min gamla istället som är typ 3 cm lång haha.
Usch fy vad äckligt med svart kaffe alltså.
Men nu ska jag gå och se vad älskling gör, så bloggar jag nån annan dag :)

PUSS!

(Tog en söt bild från min tumblr, hiihih)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0