NU var det längesen igen!

Har inte bloggat på snart 2 veckor, har verkligen INGENTING att skriva om. Sen så hjälper det inte heller att min blogg är ugly as fuck, såee. Men tyvärr vet jag inte hur man fixar den bra, kanske kan fråga min syster om hon vill hjälpa miiiggg.
I måndag åkte min  älskling hem, och vi kommer typ inte att kunna ses på 3 veckor! :( dat sucks. Och i lördags var jag i jkpg med älskling, mamma och syster..OCH JAG KÖPTE LÖSHÅR DÄR! HIHIHI, det är jättefint! 40 cm för 700 kr, så jag ska jobba järnet här hemma, nothing is for free. Och jag är faktiskt väldigt imponerad över mig själv att jag lyckades få mitt riktigta hår och löshåret i EXAKT samma nyans, YÄÄÄÄ! hah. Så idag lockade jag det och fixade mig ordentligt som jag typ inte har gjort på 2 veckor. Sen har jag typ inte användt mina lösögonfransar heller på 3 veckor. Kanske har haft dom..7 gånger på 3 veckor om inte mindre. Annars brukar jag ha dom varje dag, men dom är slitna så mamma skulle köpa nya till mig när hon åker till göteborg imorgon! :D Eftersom älskling hade glömt och lämnat kvar massa saker här som bland annat en mysig tröja, så sov jag i den inatt, ska göra det idag med hihi. Det är den på bilden.

Jag funderar på om jag ska börja blogga lite oftare och sådär, kanske lägga upp dagens ''outfit'' och smink, eller nåt sånt. Skulle det va nåt?

Jag idag:



Kommentarer
kyntii

åhhh!! så fint!! va gale köpte du det?

tycker verkligen du ska uppdatera din blogg mer och bilder på dig är alltid trevligt :)

2012-03-04 @ 00:34:58
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/
Emelie

Asså shit, du är så fin! Och du passar verkligen i lockar!

2012-04-18 @ 16:24:58
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0