Lördag 17/3

Sitter och lyssnar på musik och äter godis, och försöker få tag i min pojkvän som sover och är OMÖJLIG att väcka, gah! Idag har jag och mamma städat, bland annat i badrummet, haha det behövdes. Fick syn på en tveskjärt och flippa totalt, så mamma fick döda den, hatar verkligen kryp, usch. Imorgon blir det nog att fortsätta inne på toan, för vi blev inte riktigt klara.
Hade tänkt kolla på Big Brother, så gott som möjligt iaf, eftersom vårat internet har blivit långsamt igen. Men jag kunde ju igår, det behövde bara buffra lite ibland. Eftersom vi inte har tv11 så måste jag kolla på webben, såe..ja.

Igår åkte min syster till spanien (avis.), hon skulle egentligen åkt i torsdags MEN dom som typ jobbade på flygplatsen i Kastrup (stavning?), Köpenhamn, strejkade var det bara endel som kom iväg med det flyget, och Elizabeth var inte en del av dom. Hon fick inte ens pengarna tillbaka eller nåt, riktigt dåligt! Men det var bra att hon kom iväg igår iaf! :)

Men nu ska jag kolla på BB och fortsätta äta godis, hihi. PUSS!

Juste, klippte av min lugg med, trivs inte. Ska spara ut den igen och fortsätta med mittbena, yää


Kommentarer
emma.e

har 2 frågor, är lite nyfiken.

1. vad gör du på dagarna när du inte går i skolan?

2. vad planerar du att göra till hösten?

ska du inte försöka börja om på iv och få en gymnasie utbildning eller skaffa jobb eller vad ska du göra?

2012-03-17 @ 23:11:37
URL: http://emmalottaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0