Tråkiga dagar.

Här har det varit dött ett bra tag, med texter iaf! Har inte orkat bry mig överhuvudtaget att blogga massa strunt. Sen jag sist bloggade har det både varit jul, min födelsedag och nyår. På julen så gjorde jag inget ovanligt, firade enbart med min familj (som varje jul), och fick massa fina saker. T.ex en ny mobil, den jag önskade mig. Blev superglad! :D Och sen på min födelsedag var älskling här, vi gjorde inget spec. Jag fick två presenter av han, och det va ett svart läppstift (som jag verkligen ville ha) och en ny foundationpensel, som jag behövde, hihi. Vi va iväg till stan ett tag, sen åt vi pizza, jag fick självklart välja eftersom jag fyllde år HEHEHE. PÅ nyår, gjorde vi inte heller nåt spec, tog det bara lugnt och hade det allmänt trevligt!

Nu består min vardag av att sova till 9-10, kolla på tv, sminka mig, kolla på mer tv, kolla på oc, prata med älskling, äta, och sen sova vid 10 och ibland 11. Kul va? Nä. Jag och mamma skulle egentligen åkt till Norrland i början på februari, men det blev inte av. Såååå, jag ska åka till min älskling istället!
Vet inte om jag kommer blogga så mycket här, jag är mycket mer aktiv på min tumblr som ni kan hitta HÄR (dock bara med bilder, eheh). Men vi får se hur det blir!

pussssss

(ni får en dålig kamerabild, och ett par värdelösa ögonbryn! Dom ser ju inte ens jämna ut...men det är dom irl!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0