Svar på fråga



1. Jag gör inte alls mycket på dagarna faktiskt. Kollar på tv, sitter vid datorn, är hos min pojkvän en gång i månaden (som bor i kopparberg), hjälper till hemma och sånt. När alla säger att det skulle va skönt att inte behöva gå i skolan, har dom fel. Det blir VÄLDIGT tråkigt efter någon månad. Jag har varit hemma från februari 2011 till sommarlovet. Sen försökte jag igen till hösten, gick 1 gång sen hoppade av. Och det var i september tror jag. Så..ja :)

2. Antingen gå på folkhögskola (om jag får, beroende på hur gammal man måste va), eller så ska jag börja om på IV..tror jag. Och hoppas på att jag får bra betyg, och tillräckligt höga så jag kan komma in på frisörprogrammet hösten 2013. Om jag inte är för gammal då HEHEH.


Kommentarer
Anonym

Hej din bajskorv varför har du kommenterat elakt på hundkampens bilddagbok?

2012-04-17 @ 10:16:29
Sanna Svedin

Grym blogg! Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-05 @ 19:16:51
URL: http://gottagetdown.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0