Svar på fråga

hej!
du hade ju brunt hår förut men nu är det blont så hur lång tid tog det att färga från brunt till blont?
sen vad använde du för blekning?:3


Svar: Jaa asså, jag började bleka hos frisören i slutet på december (den 28e för att va exakt), sen efter två blekningar där blev det blondt. Mitt hår började bli riktigt blondt i början av sommaren kanske? Men jag är fortfarande inte heeelt nöjd med mitt hår än, det är fortfarande lite gulaktigt i topparna som jag ska ta sen med silverschampoo :)
Så...svaret är..2 månader innan det blev blondt :D


Kommentarer
elin da pelin

emmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2012-01-09 @ 15:19:36
URL: http://elinmatildas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0