TOG UT MIN LÄPP-PIERCING IDAG!

YA, efter över 2 år så tog jag ut min piercing i läppen. Jag ångrar det inte (än sålänge, haha), men det kanske kommer! Jag hoppas att det verkligen inte gör det, jag piercade mig oktober 09 och har varit trött på den i typ..över ett år? SÅ, det hade ju varit ganska jobbigt om jag börjar ångra det. Men jag ska deinitivt pierca cheeks istället, har velat ha det länge. Jag vet inte om jag får det innan jag fyller 18 (vilket är den 30e december), men om jag inte får det, ska jag lätt göra det då!

Idag har det varit en lugn dag, har städat lite, kollat på tv och så hehe. Sen helt från ingenstans så började det snöa, så det har snöat från typ...12. MEN, jag klagar inte, önskar bara att den hade kommit tidigare. Ikväll blir det att tjocka sig framför tvn med chips, dipp och läzzzk. Ska försöka leta upp OC säsong 2 boxen, har letat nääästan överallt, tror jag vet vart jag mer kan leta.

Den 3e eller 4e åker jag upp till pälsk, och jag längtar jättemycket, för då har vi inte sett på lite mindre än en månad! Imorgon ska jag beställa lite saker från H&M, om jag hittar något :D

PUSS!

(inte min bild, vet inte källan, hittade den på tumblr. Min tumblr HÄR btw, kika och följ ni som har tumblr!)



Kommentarer
kyntii

åååh! skaffa cheeks, skulle vara så fint på dig! :D

2012-01-26 @ 11:31:49
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0