oh crap !

medans jag sminkade mig, så kom Max (min hund) och va jättenyfiken om vad jag gjorde så jag spelade in på min mobilkamera och skulle sedan lägga upp filmen på bloggen, MEN det gick ju självklart inte för att videoformatet gick typ inte attt spela upp. så jag tänkte ''AH, men jag skickar det till nokian för där går det att spela upp på datorn!'' så jag skickade den. men tror ni att jag hittar sladden `? NEEEJ D: men ska leta vidare sen. men fick iaf en bild hur han såg ut för han kollade in i spegeln med : D

HAHAHA DUBBELHAKAN !!

why so serious ? HEHEHE : D


Kommentarer
Denise

Ge mig den tröjjan :D

2010-08-16 @ 22:39:08
EMMA

svar: haha det går att köpa den på Shock för 399 :- :D

2010-08-17 @ 13:22:39
URL: http://emmafermium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0