SAKER ATT GÖRA

innan året är slut :D

  • färga håret blondt hos en frisör
  • pierca medusa (om jag fortfarande får för mamma hihi)
  • skaffa extensions, blonda ! no shit sherlock
  • fläta in några dreads, syntetiska som man kan köpa från shock för 149 kronor :D
  • få ordning på mitt hår !
  • fixa i min blogg, någon som kan hjälpa mig få in en header ? annars får jag fråga syster.
ja eftersom jag inte kom in på omvårdnadsprogrammet på GKC för att de hade ändrats till 160 poäng som jag då inte har, så ska jag gå IV ett år. Fixa upp mina betyg, byta skola och linje till John Bauer där jag ska gå frisörlinjen :D åh, som jag har velat gå sen ja.. hela mitt liv ? så det är kanon ! ehm, ja. Jag KANSKE KANSKE KAAANSKE gör ett litet videoinlägg imorn om jag orkar sminka mig för jag ser verkligen för jävlig ut utan smink nu. har typ börjat få fräknar och jag tycker inte det är speciellt charmigt på mig så. Ikväll ska jag kolla på Scary Movie 2 och The Grudge 2 eftersom de går på tv på kanal 5! :D:D:D FUNNN!!



såhär ser mitt hår ut just nu, eller ja det är ljusare irl och kolla in den snygga utväxten grr. ah men iaf det bleks som bara den nu ute i solen ! bryr mig inte direkt om jag får världens äckligaste fulaste färg och utväxt för då blir det bara lättare att bleka det sen utan att det ser ut som en risbuske :D

TTYL!


Kommentarer
Kicki (Kicksi)

Du ska tydligen göra mycket i håret, Emma! ;)

2010-07-03 @ 22:43:43
URL: http://kicksis.blogg.se/
Jasmin

Synd... Annars hade i gått i samma klass på GKC! :)

2010-07-22 @ 14:41:25
URL: http://bbroccoli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0