MONSTER

jag har tänkt berätta lite vad jag har gjort dom två senaste dagarna och vad som händer imorn : D

torsdag: jag var med kalle, michael och ella och vi hade jättekul! när jag och ella kom till kalle så va vi ganska psycho och kollade på ngn cp sida haha ingen aning vad det heter men det är typ endel som har tatt kort på lik och sånt och brutala olyckor! liksom ah ? XD och sen stack vi till gnosjö för kalle, han syster och michael skulle typ handla godis och det va jättetrångt där bak i bilen för Sofia(kalles syster) satt fram och körde och kalle jämte och sen där bak satt jag i mitten och michael på min vänstra och ella min högra så det va LIITE trångt men det funkade :D sen efter åkte vi hem då och då såg vi en bil som såg ut som en likbil haha och jag och michael samtidigt ba : ''coolt'', och den skulle ända in i hp. och sen gick vi till pizzerian i hp, LA BELLAAA. sen färgade vi kalles hår och det blev super fierce ! : D  sen åkte jag hem, men dagen var super kul :D

fredag: idag har jag inte gjort alls mycket, vaknade med huvudvärk och åt lite senare. så det gick över : D och nu lyssnar jag på Lady Gaga, helt awsome ! och snart ska jag och mamma till affären för vi ska köpa lite godis till ikväll :D

och ja imorn ska jag till jkpg och köpa lite stuff !

ttyl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0