WTF... TOKIO HOTEL ?! OCH CH33ZZBALLZZZ!

ahhaha, jag dör lite smått just nu. jag lyssnar nämligen på Tokio Hotel, just nu låten übers ende der welt. asso det albumet. jag får masssaaa minnen av det! som till exempel när vi va på skolresa i 6an, vi va i göteborg och när vi åkte slänggungorna på Liseberg HAHAH så skrek jag,ella och taneesha TOOOKIOOOOO HOTEEEEEEEEL !! hahah creepy fan girls as hell! men det nya albumet suger ju, liksom det gamla va ju mycket bättre OM man måste välja hgahhahah. HAHAH NE NU FÅR DET VARA NOG! typ. this is lame. MEN JAG ÄTER CHEEZZZBALLZZ MED SÅ DET JÄMNAR UT SIG :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

''Hey,Teufel komm raus
Ich hab dich gesehn
und noch die Hoffnung
du wirst mich verstehn

Hey,Teufel kannst du
meine Beichte lesen
und dann mit Gott
nochmal drüber reden''

HJAHAHAHAH YEEAAAH !!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0