harsh generation, we'll tear your world apart sign of the times, this is the coming of a new kind

CHA CHA BLOGGÄÄÄÄNNNN. jag har fått många ''klagomål'' av att jag inte har bloggat på 1000 år, på ett ungefä. detta ska det ändras på. många har sagt att ni vill läsa om smink, och mitt liv. även videobloggar. det första och andra ska jag fixa. men videobloggar är jag inte sååååå pepp på att göra, men kanske! :D
ehm det har inte hänt så mycket sen förra gången jag bloggade, det enda riktigt bra som har hänt är att jag har skaffat mig en pojk. en redigt fin en, ehm på söndag har vi vatt tsm i 3 veckor, inte så långt men det kommer bli mycket mer :) men mer liksom har det inte hänt. skulle kunna slänga upp en bild nu på mina töjningar, jag har typ lite mindre än hälften kvar att töja (har en 10 mm spiral), men kan ändå slänga upp en bild sen :D jooo juste det där med sminket att ni ville se mer av det, jag brukar inte direkt sminka mig SÅ MYCKET längre med ögonskuggor och massa shit. men för att va snäll kan jag ändå sminka mig lite olika sminkningar och slänga upp bilder även vad jag har använt och så :)
sååå nu har jag uppdaterat lite, bild på töjjsen som sagt kommer upp om typ..30 min? :D

poss poss!



Kommentarer
ia

Åh, va söt du är! (:

Ser ut som en docka :D

2010-11-22 @ 15:38:00
URL: http://makethemwonder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0