One last kiss before they cart me away and ,Just take one last look before my body decays

chä chääää.
idag vaknade jag klockan 2! tyckte det va ganska näääjjjzzz. jag har också ont i min arm, har haft det nu i TVÅ dagar. inte så nice asså. men jag venne vad det kan va, kanske har legat på den eller nåt? skulle inte förvåna mig. eeeeeeehm, jag duschade innan så jag passade på att töjja klart mitt öra. så nu har jag 1 cm i örat. NICEE! :D
kan slänga upp en bild på det imorn, och sen kan jag även lägga upp dagens smink och så.
har även hittat mig en nyy favoritlåt.



Kommentarer
kyntii

men braaaa låt ju :o

2010-11-22 @ 14:32:19
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0