I drink champagne like Marylin and use it to wash down my vicodin, My head starts to spin so I drink some more

idag har jag inte bloggat nåt för jag har inte orkat. har mest legat i sängen och degat och kollat på tv : D men nu ska jag sna4rt äta sen ska jag baka kladdkaka! SUPRISE! imorgon ska jag till skolan, jag tycker det ska bli jätteskönt och rolit :D venne om jag ska sova med sminket så jag slipper sminka om hela imorn, man vet ju aldrig om dt ska hålla på att krångla och sånt :o jag sitter och lyssnar på Jeffree Stars nya låt I'm in love(with a killer), endel sa att den va dålig. men jag tycker den är superbraaaaa så ah. MÅSTE LADDA NER! jag kommer med bilder och sånt imorn för jag orkar inte ta nya nu. POSS POSS
p.s uppdaterar i skolan, i think :D


Kommentarer
Smarre

vad går du för linje?

2010-10-10 @ 21:31:03
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0