When you're in pieces Just follow the echo of my voice, it's okay Tune into that frequency

TJEEEENA BLOGGENN !!
idag har jag vatt i jönköping och handlat lite. jag köpte mina kängor (som finns på bild något inlägg under), ögonfranslim(från MUS), eyeliner och knästrumpor. HAHA jag k'änner inbte att jag är spec bra idag på saker. gud har ju spillt ögonfranslim ÖVERALLT typ, på mina NYA strumpor, min tröjja och överallt haha. och eftersom jag köpte svart ögonfranslim idag så fgunkar det inte på mina vita nya strumpor. eeeeeeeh och så har jag typ tappat bort mina inlägg som jag har i skorna som jag MÅSTE ha i mina nya kängor. eller så har jag råkat slänga dom. hm. aja men nu ska jag kolla på tv :D CHA!

ser ut som om jag bara har ett halv ögonbryn på mitt vänstra öga men det är bara ljuset :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0