Cocktails parties - fashion shows Glamour everywhere I go

CHA CHAAA ! idag var jag som sagt i skolan, det var helt okej faktiskt. ehm jag beställde hem pluggar också som jag la upp inlägget under *pekar ner*. och vi får hoppas att dom kommer på onsdag eller torsdag. jag har inget löshår nu, jag tycker det är jättefult och så. SÅ ISTÄLLET NÄR JAG BESTÄLLER NYTT så ska jag köpa 2 paket och så ska jag ha lim istället för clips. många kanske tycker :''ahh men det är ju bättre att ha clips för då kan man ta ut det när man vill och så. det är mycket bättre!'' då säger jag: 1. ja det går att ta ut men om man verkligen vill ha långt hår, varför ska man vilja ta ut det då på kvällen? och 2. det är fult, det blir inte lika fylligt. iaf inte på mig för jag har ganska tunt hår och det är JOBBIGT att sätta dit det varje morgon och försöka få det på samma ställe så det ser bra ut.
SÅ DET BLIR LIMM ISTÄLLET!! : DDDDDD
NE NU SKA JAG ÄTA OCH TITTA PÅ IDOLLLLLLL BAAAAAAAAJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0