INSPIRATION

Angelica Selin, alltså jag vet inte vart jag ska börja. Jag kan börja med att säga att jag har bevakat dig på bdb i två år heheh och läst din blogg och massa. Men först och främst att du inspirerar mig och många andra, typ om du sminkar dig på ett sätt så äre ascoolt och jag försöker typ sminka mig som dig. Du är dundervacker och snygg och ah massa! Alla ni läs hennes blogg eller tumblr : D ocheee ah DITT HÅR är alltid så ioheäöihdfs snyggt. nae shit jag är dålig på detta men du ger mig som inspiration så ah det finns inte. haha det brukar faktiskt hände att om jag sminkar mig och jag tycker det är snyggt sen kollar din blogg och ser typ en bild så tänker man typ: okej jag kanske inte va så fin.
JAG TROR ALLA KAN HÅLLA MED OM VAD JAG NYSS SKREV : D

btw, SÅ ÄRU SUPERSNÄLL MED : D


Kommentarer
Emelie

hon är fan vackrast i sverige D:

2010-09-15 @ 17:24:41
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Anonym

håller med :> bevakar henne med/läser hennes blogg! du är fin du med!

2010-09-25 @ 21:45:04
URL: http://bludgeoned.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0