Nattmat

Sitter och pratar med älskling i tele, medans jag äter risifrutti, gott! Like i said, så är jag inte direkt gjord för att dygna, så jag somnade halv 7 imorse, och så gick vi upp halv 10. Såååå, 3 timmars sömn, kalas. Höll på att somna flera gånger på tåget till göteborg, men vågade inte riktigt. Det var äckligt mycket folk på tåget, men jag hade iaf nånstans att sitta hela tiden, även om jag fick flytta på mig en gång, men kunde flytta tillbaka igen senare.

När jag kom hem tog jag ett varmt skönt bad och sen bytte jag i sängen till ett julpåslakan, jättemys :D Nu ska jag fortsätta prata med älskling, och om en liten stund ska jag nog sova :)



Kommentarer
hehehehe

http://existenz.se/out.php?id=45001

2011-12-11 @ 22:51:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0