Words like violence, Break the silence. Come crashing in, Into my little world

jaaaaa, jag ursäktar mig att jag inte har bloggat nåt...eller nej, det gör jag förresten inte. eftersom jag inte har haft nåt att blogga om, jag hade kunnat slänga upp massa bilder hela tiden. men det hade blivit tråkigt i längden...tror jag. men nu är jag back on track igen, och jag tror jag ska börja blogga dagligen. imorn ska jag ta mig samman och fixa ihop en design till bloggen, för jag tycker att denna är såååå tråkig! ehm...jag skulle egentligen åka till stan idag och köpa mig ett par byxor eller leggins då. meneee..hade ont i magen så jag palla inte + att jag somnade typ klockan 5 imorse...såatteehhh....va lite trött, hih :D jag fick mina pluggar till öronen igår. och även om dom är 10 mm, så såg dom verkligen JÄTTESMÅ UT, blev lite ledsen då. och tråkigt...jag vet, men jag köpte leopardpluggar, samma som innan då. men det fanns faktiskt inga svarta..konstigt nog, så jag tänkte:''ÄÄHH, wth.'' :D


posa med en penna i köket är nice! :D


Kommentarer
Anonym

Kan du inte lägga upp lite fler "dagens outfit"? ;D

2011-01-31 @ 06:22:16
kyntii

ääääääääääääääntligen så uppdatera du!

hade typ gett upp hoppet på din blogg :O

2011-02-02 @ 19:34:29
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0