helsingborg

Ja alltså..haha..efter mycket tjat, så får jag väl blogga dååååååvaaa. Kom hem från Helsingborg för lite över en timme sen, det var mycket trevligt, va där med älskling och mor. Synd bara att det regnade 2 av dagarna, men det gjorde inte såå mycket :D På fredagen när vi kom ner, åt vi först sen åkte till hotellet för att slappa lite. Framåt kvällen kom min morbror och plockade upp oss, så åkte vi hem till han och va där lite. Sen åkte vi till stan, gick runt och kollade lite, eftersom det var helsingborgsfestivalen då hela helgen så var det väldigt mycket folk. Men det började regna på kvällen så vi åkte tillbaka på hotellet och va där istället och hade det trevligt. Igår åkte vi till danmark med båten, gick runt lite och kollade och så, sen åkte vi till hotellet och badade i poolen dom hade där. Haha, det var....väldigt...kallt. Eller ja, det va 24 grader, men alla tyckte det va kallt såaatteeeehh ja. Sen på kvällen åkte vi till stan, åt på en kinarestaurng och senare kollade på Eric Saade som uppträdde på festivalen haha! Och det visade sig faktiskt att både han och Sean Banan bodde på samma hotell som oss! :D Sen idag har vi bara varit i stan lite och ätit, sen åkte vi hem vid 3. Men det har varit en trevlig helg, bara LIIIIIITE för mycket folk, men annars kalas :D
Nu kommer en liten bildbooooommmb








Btw, idag har jag och älskling varit tsm i 9 månader. Jag älskar dig mest av allt Patrik ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0