kiss my plastic

sitter här och lyssnar på min ''skit fjortis dunk musik'' spellista på spotify haha och dricker lite buuuuuurn! Vill göra om min blogg, men har iiiiingen aning hur man gör...eller jo...men inte hur man gör den snygg. Min är ju skitful verkligen haha.
Imorgon ska jag, mor och syster iväg till jönköping och shoppa, ska bli awesome! Behöver verkligen lite nya kläder, sommarkläder och sånt :D Ska se om jag hittar nån bikini på Gina Tricot med, har sett några snygga men ska se om dom har kvar dom..hope so!

ÅÅÅÅH, jag hoppas verkligen denna sommaren blir MYCKET bättre än förra, men jag är ganska säker på att den blir det. Älskling kommer hit nästa fredag, han kunde tyvärr inte komma på torsdag, så han får komma på midsommarafton istället..så stannar han till söndagen. 3 dagar är bättre än inga iaf!

Beställde hem Loreal silverschampoo med i måndags..det kom igår. Provade det också...tror inte jag hade i det tillräckligt länge. För resultatet blev typ...ah nån konstig färg, såg nästan lite mörkare ut än det va innan. Men jag ska ta i det en gång till lite längre imorn eller på söndag. Vill verkligen ha det vitt :D
Nej nu blev det bara en massa text här haha
puss!


Ah, va tvungen att byta till min hästsko till läppen idag med. För ''plattan'' på min stav, typ..skärde in i läppen, så det gjorde lite ont, den va lite för kort. HAH, gillar inte att ha hästsko direkt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0