okej. jag hatar mitt hår.

Yep. I hate it. ÅHHHHHHHHHH, har haft i silverschampoo nu 3 gånger, det har inte blivit ljusare. UTAN det har blivit...MÖRKARE, och typ grått?! Har användt Loreal's silverschampoo, sämst alltså. Förstår inte varför det har blivit såhär. Någon som vet? Hur länge ska man ha i silverschampoo åt gången? Aja, så imorgon ska jag köpa slingfärg, och så ska min syster slinga supermånga slingor i mitt hår. Så det blir ljusare, för just nu äre nån skum blond färg med lite grått i. För det SKA bli vitt, så jag hoppas det blir typ det imorn. Hoppas på det bästa :D

Har varit i jönköping idag med som jag skrev igår, men jag lägger nog upp vad jag har köpt imorgon istället, orkar inte nu.

puss!


Kommentarer
carolina

galet cool header du ! ;)

2011-06-19 @ 13:54:57
URL: http://carolinans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0