sjukt trött..

Är nåt så sjukt trött, har vatt det sen jag kom hem igår vid 9 på kvällen. Gick och la mig vid 12 och somnade direkt, sov till 1 idag. Men är ändå trött som fan, tror jag håller på att bli förkyld, älskling va det så han har nog smittat mig. Men det gör inget ♥ Kom hem igår som sagt från älskling, jag åkte dit förra fredagen, och som vanligt har vi haft det helt underbart. På fredagen när jag åkte vare över 30+ i skuggan, så jag mådde lite dåligt...menmen, man ska inte klaga! Vi gjorde inte så mycket, vi kollade på film, grillade nån dag, va hos hans bror som fyllde år, osv. Men nu ska jag nog titta på tv, ska snart äta med och dricka te.

puss♥


Kommentarer
Kimzainab

Hello! Very interesting and professional site.

2011-11-18 @ 14:26:24
URL: http://kimzainab.blogyears.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0