soorryyyy

hejsan bloggeeeenn, förlåt att jag inte har bloggat på länge. men jag har inte vatt på ''blogghumör'', har inte haft något att skriva, sen har jag vatt med älskling i två veckor. och då vill jag inte bara sitta framför datan och blogga, osv. veckan uppe hos älskling var helt underbar, mys som bara den! samma när vi va här då, självklart. pratade med han lite ikväll i tele, saknar han gaaaaanska så rejält mycket, även om det bara va en vecka sen han åkte hem. men snart kommer han igen! han åker hit en torsdag den 24:e och stannar till söndagen! :D längtar! på onsdag ska jag till skolan, och mamma ska följa med. vi ska prata med min lärare hur vi ska göra så det blir bättre för mig i skolan. om jag inte har sagt det så är jag sjukt skoltrött, skulle egentligen gått till skolan idag, men hade ont i magen imorse. sååeee det va ju inte så kul, för jag va vaken till halv 3 inatt. och jag hade bra inställning hela tiden om att jag skulle till skolan. så jag blev ganska besviken på mig själv imorse när jag inte kunde gå till skolan. imorn ska jag installera min cam så jag kan ta lite nya bilder, känns som det inte finns så mycket nya bilder på denna tråkiga blogg :D men nu ska jag fortsätta kolla på tv, TTYL ♥



hehe på tåget hem från örebro (där älskling bor..typ.) :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0