äppelpaj från igår! ♥

Sitter och äter äppelpajen med vanliljsås som blev kvar från igår, och så dricker jag apelsinjuice, YUMMIE! Vaknade vid 2 idag, drömde världens mardröm. Men orkar inte skriva allt jag drömde, för det va ganska mycket haha. Men det var nog det värsta jag har drömt..någonsin. Det handlade om älskling, att han typ hade sagt nåt, så kom det några och började slå han. Jag försökte stoppa dom, men det gick inte, så dom släpade iväg han. Och när han kom tillbaka så var han nästintill sönderslagen i ansiktet, fast det såg inte ut som det brukar göra, utan det va typ..nån konstigt yta i hans ansikte. Så frågade jag honom hur många gånger dom hade slagit han, så sa han: många gånger. Så sa jag: nej men alltså, hur många omgångar?  så sa han: ja, många gånger.
När jag vaknade idag, så skrev jag vad jag hade drömt till älskling, och jag började gråta då, för att drömmen var så hemsk. Och resten av drömmen handlade om att vi skulle försöka skydda han från dom som hade slagit honom. usch.


Anyways, inatt så gick jag in på rummet vid halv 1 och skulle kolla på ghost hunters, MEN DÅ VARE JU SJÄLVKLART INTE DET. Utan nåt annat program, för det skulle tydligen börja 01.20 och inte 00.20........ Så jag låg och väntade till det skulle börja, så kollade jag en halvtimme för det var inget kul att kolla när man inte kunde ha det högt+ att jag var jättetrött. Och idag ska jag inte göra så mycket, prata med älskling sen :)

Men nu ska äta upp min paj :) Puss!

OCH, om ni undrar varför jag har min sån där ''onpiece'' på mig på varje bild, äre för att jag älskar den och för jag inte orkar klä upp mig när jag bara ska va hemma :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0