En månad kvar till julafton!

Hihi, ja som rubriken säger, idag är det bara EN månad kvar till julafton! :D Längtar som bara den! Inte bara efter julklapparna (hehe) utan till julkänslan, älskar julen och vintern överhuvudtaget! Och sen 6 dagar efter fyller jag 17.

På lördag åker jag till älskling, ska försöka komma ihåg att ta med mig sladd till både mobil och kamera, för det glömde jag förra gången så det gick ju inte att uppdatera alls..typ. Idag har jag diskat, och snart ska jag dammsuga. Sen måste jag börja packa imorn, men först så ska jag nog följa med syster och mor och handla mat, yaaay kul. not.

Men nu ska dammsuga, sen ska jag äta choklad som mamma köpte till mig! :D

Bjuder på några bilder på dagens outfit (lolllllll). Har älsklings skjorta och strumpbyxor från H&M :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0