gokväll

Sitter i mitt favoritplagg, min rosa overall...eller ja, Onepiece liknande saken. Jag nästan bor i den haha, fast jag måste dock tvätta den imorgon eller nåt hah :( Har nyss klämt i mig lite Nesquik puffar, yum! Och innan idag va älskling snel och bjöd på pizza, och det satt ju rätt bra i magen :) Målade naglarna med innan, kan lägga upp en bild på dom imorgon. Snart är det jul, lite över en månad kvar sen så! Har inte ens börjat handla julklappar än, åh hatar att göra det. Särskillt när nån inte vet vad dom önskar sig, men det ska nog gå kalas ändå. Nu ska jag gå och kolla på tv, så bloggar jag mer imorgon :)

Puss!



Kommentarer
Anonym

Hur mycket kostade din overall ? :)

2011-11-20 @ 13:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0