kanske börja blogga igen?

Ja, det har ju varit bloggtorka i typ 1 månad  här nu på bloggen. Så, jag funderar på att börja blogga igen, men jag vet inte riktigt. Kanske lägga upp dagens smink och så, komma på lite roligare saker att skriva om :)

Kan börja med att säga att jag, älskling, mamma och syster va på Ge-kås (Ullared) igår. Jag handlade inte alls mycket, köpte 1 bh, rosa onepiece liknande (LOVE it.), 3 par strumpor och en borste. Så ja, det var ju inte alls mycket, men jag är nöjd med mina saker jag köpte :D Det var första gången älskling var där, så han var ganska fördärvad efter ähäh. Åh och ja juste, älskling var en snel hest och fixade min cam, så jag kan ta cambilder och lägga upp, för jag tycker inte om att ta kort med systemisen :)

Men nu ska jag och älskling gå och lägga oss, och kolla på nån film som heter Inhale. Vet inte om den är bra, men det återstår att se :) Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0