lugn lördag.

Jag sitter och väntar på att mina löskokta ägg ska bli klara, så jag kan äta. Så ska jag slå mig ner framför tvn och kolla på Så mycket bättre. Jag och syster var som sagt och lämnade älskling idag vid tåget i borås, och för andra gången..EVER, är jag inte ledsen, för vi ses ju nästa lördag. Sen ska jag nog gå in och bada för det kunde jag inte igår, och sen ska jag byta i sängen. Ska va lite busig och byta till jul-sängkläder hähä! Imorgon ska jag och syster städa typ hela dagen, sen ska vi börja riva mer på tapeterna inne på rummet, så det kan komma upp nya tapeter innan jul :) Men nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0