bleh

Börjar känna mig sjuk...igen, känns som om jag nyss va det. Fast det va jag nog inte heh. Har börjat få ont i halsen, och så har jag börjat känna mig trött hela tiden dom 3 senaste dagarna. Mår sådär just nu, känns som jag börjar få feber med :( Inte kul! Nu sitter jag och pratar med älskling i telefon, jag har skaffat Halebop så nu kan vi prata hur mycket vi viiiiiiiiill :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Jag och syster blev klar med tapeterna i köket idag, nu är det bara över frysen kvar, men det får pappa hjälpa oss med. Och imorgon måste jag gå och köpa skosnören till mina kängor, för dom jag har nu är...söndriga. Men nu ska jag gå och trycka i mig lite chips och dipp och fortsätta prata med älskling! :D

ttyl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0